Onze vereniging

V.V. Zeewolde

Play Video

Onze vereniging

VV Zeewolde is de voetbalvereniging van het in Flevoland gelegen Zeewolde. Onze teams spelen hun thuiswedstrijden op Sportpark De Horst, gelegen aan de Horsterweg 202 te Zeewolde. Bij onze vereniging kunnen jongens, meisjes, dames en heren voetballen op het niveau dat bij ze past.

Leden
Velden

maatschappij

Naast het veld zet Maatje zich in voor onze Zeewoldenaren. Wij zien en horen dat niet iedereen onze vereniging weet te vinden. Door financiële problemen, taalachterstanden of persoonlijke situaties blijft de drempel voor sommige Zeewoldenaren te hoog. Met Maatje reiken wij de hand uit naar die jongens en meisjes, mannen en vrouwen voor wie het moeilijk is om ons te bereiken.

Voetbal

De ontwikkeling van het individu in een veilige leeromgeving staat bij VV Zeewolde centraal. We toetsen een veilig leerklimaat op basis van de volgende drie vragen:

• Wordt het spel gespeeld?
  • Wordt het spel geleerd?
  • Wordt er plezier beleefd?

Kunnen alle vragen met ja worden beantwoord? Dan zorgen we voor een veilig leerklimaat voor onze spelers en trainers.