Ereleden

Gilles Geschiere, Theo Kalter, Bert Schouten, Godert de Leeuw, Ger Blom, Leen den Boer, Richard Suijk.

Overleden ereleden

Ome Jan van der Lely, Luc Hoppen.

Leden van verdienste

Steven Anderson, Piet Bibo, Luigi Bignotti, Bram Blotenburg, Marianne Blotenburg, Jan Compagner, Raimond Duinkerken, Jos Groot Koerkamp, Nico Hoogkamer, Ankie Hoppen, Sybolt Lens, Hans van der Lely, Nico van der Linden, Danny van Lenthe, Hetty van der Linden, Jan Otten, Andries Oeben, Karla Reinhart, Diny de Ruyter, Hennie de Ruyter, Mannes Schoppink, Ben Veldboer, Harry Sijm, Roel Dekker, Jan Brink, Luuk Calboo, Paula de Boer, Rianne Hof, Wim de Jong, Ron Fokker, Mieke Kalter-van den Berg, Robertino de Klerk, Jan van Middelaar, Freerk Smit.

Overleden leden van verdienste

Wim van de Beek, Theun van den Brink, Karel Hollart, Henk Los, Joop Poelhekke, Gerrit Hartenberg, Frits Tampung.

Spelers van verdienste

Willem Hensums, Anne Jan de Vries, Gary Watson, Ryan Suijk, Reinier Joustra, Pieter Blom, Jasper van Scherrenburg, Roan Fokker.