VV Zeewolde heeft de staf van het 1e elftal voor komend seizoen afgerond. Eerder werden de nieuwe hoofdtrainer Carl Aventurin en keeperstrainer Sjoerd Rijper al bekendgemaakt en vandaag komen daar de twee assistent-trainers bij. Gary Watson fungeerde de tweede seizoenshelft al als interim assistent-trainer en gaat deze functie komend seizoen permanent invullen. Daarnaast wordt Bart Uil toegevoegd als tweede assistent-trainer om de staf te completeren.

Gary is binnen en ook buiten Zeewolde een bekendheid en zal geen introductie behoeven, Bart zal daarentegen bij het merendeel een onbekende zijn. Bart is 38 jaar en heeft zijn roots liggen in Swifterbant, meer specifiek bij Swift’64. Hier speelde hij maar liefst negentien seizoenen in het eerste elftal en trainde al tijdens zijn actieve voetbalcarrière verscheidende teams.

Bart gaat komend seizoen beginnen aan zijn UEFA B cursus (voorheen TC II) bij de KNVB. Eén van de onderdelen van deze cursus is het lopen van een stage. Deze stage gaat Bart dan ook invullen bij het eerste elftal van VV Zeewolde. Bart kijkt ontzettend uit naar de cursus en zijn nieuwe club: ‘voor mij is dit een mooie uitdaging, na zoveel jaar in Swifterbant. Ik krijg de kans om bij een nieuwe club mijzelf optimaal te kunnen ontwikkelen als trainer’. Naast zijn eigen ontwikkeling hoopt Bart ook wat te kunnen toevoegen bij VV Zeewolde: ‘ik hoop dat ik bij kan dragen aan de ontwikkeling van VV Zeewolde door mijn karakter en voetbalvisie’.

We zijn blij met het aanblijven van Gary en het aantrekken van Bart en zodoende de technische staf ingevuld te hebben. We wensen Gary, Bart en ook Carl heel veel succes komend seizoen!

De Technische Commissie