35+

Van origine speelden de 35-plussers op de zaterdag 11 tegen 11. Maar door verschillende verplichtingen, blessures en motivatie, zijn zij overgegaan op 7 tegen 7 op de vrijdagavond(en).

Ben je nou een tijdje geleden gestopt met voetballen, begint het weer een beetje te kriebelen of kan je simpelweg niet een hele zaterdag spenderen aan het standaard 11 tegen 11 voetbal? Misschien is het mannen 7 tegen 7 op de vrijdagavond een uitkomst? Om de 2 á 3 weken wordt er door een team een speelavond georganiseerd (in en rondom Zeewolde). Hierin speel je ongeveer 3 á 4 potjes (20 minuten per wedstrijd) 7 tegen 7 om de winst! Lekker een avondje ballen met na afloop tijd voor een kan bier en een bittergarnituur. Vanaf eind september beginnen de 35-plussers weer met spelen met een starttijd van 19:30.

Mocht je dat nou gelijk iets te veel van het goede vinden, is er ook nog de optie om elke vrijdag om 20:00 aan te sluiten bij de vrijdagavondvoetballers. Hierin is het mogelijk om eens te kijken of je dat voetbal nou echt mist, en om een paar keer mee te trainen.

Zie ook  7×7 Mannenvoetbal (18+ / 35+ / 45+) | KNVB en 7×7 Voetbal | KNVB

Stel je vraag